پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مداحی شور
نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1396
بازدید : 185
نویسنده : محمد

دانلود مداحی شور با لینک مستقیم

دانلود مداحی شور هلالی

 

عبدالرضا هلالی متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر، مداح است هنرستان رشته نقشه کشی ساختمان خوانده است و دو ترم نیز در دانشگاه حقوق قضایی خواند ولی در نهایت انصراف داد و کلا تحصیل را رها کرد، او یکی از جنجالی ترین مداح های کشور است که فیلم خصوصی قلیان و تر … کشیدنش منتشر شده است.

 

 

دانلود مداحی شور کریمی

 

بیوگرافی حاج محمود کریمی مداح فارسی زبان ایرانی

من محمود (عباس) كريمي فرزند نقي هستم كه در سال 1347 در يكي از محله‌‌ هاي مذهبي تهران به دنيا آمده‌ام. شغل‌‌‌ام آزاد و مرتبط با فعاليت‌هاي صنعتي مي‌باشد. بنده در سال 1370 ازدواج نموده‌ام و داراي دو فرزند مي باشم، پسرم11سال و دخترم 4 ساله مي‌باشد در خصوص خانواده پدري نيز پدرم در سال 1361 درعمليات فتح‌المبين در دشت عباس مفقودالاثر شده‌اند و برادرم ابوالفضل كريمي نيز در كربلاي 5 شلمچه در سال 65 به درجه رفيع شهادت نائل آمده‌اند. داراي سه برادر به نامهاي احمد، محمد و حسين مي‌‌باشم.

 

 

دانلود مداحی شور سيب سرخی

 

 

ویکی پدیا حسین سیب سرخی

حسین سیب‌ سرخی از مادحین شرق تهران است.او به اصول موسیقی و آواز کلاسیک بسیار مسلط است و همین توانایی او را در زیبایی مدح اهل‌ بیت علیه السلام کمک کرده است. حسین سیب‌ سرخی کمتر از سبک های نوین مداحی در هیات‌ها استفاده می‌کند و به مدح‌های تاریخی اهل‌ بیت علیه السلام بسیار علاقمند است.

هیئتی که سیب سرخی مراسم هفتگی برگزار میکند هیئت روضه العباس علیه السلام میباشد

 

 




دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش
نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1396
بازدید : 207
نویسنده : محمد
  • دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش با لینک مستقیم

    دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش به صورت یکجا

    دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش با کیفیت 320

    [caption id="attachment_32510" align="aligncenter" width="400"]دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش[/caption]

     

     

    دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش

     

    بیوگرافی مختصر بابک جهانبخش

    بابک جهانبخش خواننده پاپ ایرانی فارسی زبان (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش) ، متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم، آلمان). بابک جهانبخش از خوانندگان پر مخاطب موسیقی پاپ ایران او همچنین بیشترین دنبال کننده را در بین خواننده‌های پاپ مجاز داخلی ایران در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام دارد.

     

    شروع فعالیت او از سال 1384 میباشد که به سازهای گیتار و پیانو و همچنین کیبورد کاملا مسلط هست .

     

    جوایز بابک جهانبخش

    برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ ، بخش کارشناسی ، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ۱۳۹۱. برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی در نوروز سال ۱۳۹۶ برای قطعهٔ بوی عیدی .

     

    بابک جهانبخش با برگزاری کنسرت‌های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد . او همچنین سابقه حضور در جشنواره موسیقی فجر را دارد.

      

    ما در سایت ایران موزیک که یکی از چندین وب سایت در زمینه دانلود آهنگ های جدید فعالیت میکنه تمامی آلبوم های بابک جهانبخش رو تهیه کردیم و شما دوستان میتونید با لینک مستقیم و یکجا آهن را دانلود بفرمایید برای اینکار بر روی لینک های زیر کلیک کنید .

     

     




خرید گن لاغری زنانه
نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1396
بازدید : 171
نویسنده : محمد

خرید گن لاغری تمام تنه زنانه

بهترین گن لاغری زنانه , گن لاغری تمام تنه زنانه گن لاغری اسلیم لیفت زنانه هست که

بلافاصله بعد از استفاده ۳ سایز کم میکنید اگر در پی راهی برای لاغری سریع هستید و دیگر وقت و زمان کافی

برای رژیم های سخت لاغری را ندارید تنها راه حل مشکل شما استفاده از گن لاغری اسلیم لیفت می باشد

 

در این مطلب شما با قیمت گن لاغری مردانه , بهترین گن لاغری زنانه 
گن لاغری مردانه اسلیم لیفت , گن لاغری شکم ,گن لاغری تمام تنه زنانه
آشنا خواهید شد که میتوانید برای استفاده خانم ها بصورت اینترنتی خرید نمایید

گن لاغری تمام تنه زنانه

گن لاغری تمام تنه زنانه

با پوشیدن این گن لاغری زنانه شما در لحظه ی پوشیدن چند سایز از چربی های اضافه ی بدن را جمع کرده و کاملا کوچک نشان می دهد
این گن، از سری لباسهای زیر مخصوص بانوان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان میدهد
با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت، اعتماد به نفس خود را باز می یابید.

قیمت فقط: 24000 هزارتومان

 

خرید گن لاغری تمام تنه زنانه

انواع گن زنانه , گن لاغری کاسمارا , گن لاغری ساعت شنی

روشی اعجاب انگیز برای کاهش یک تا دو سایز از بدن

کمک به کاهش وزن و محکم کردن بدن

فرم دهی عالی به بدن

حالت دهی به باسن

ایجاد وضعیت مناسب و صحیح در حالت بدن

جلوگیری از تشکیل سلولیت

امکان استفاده پس از دوران بارداری پس از تشخیص پزشک

عدم ایجاد مشکل در فعالیت های روزانه

ضد باکتری و ضد حساسیت

دارای تکنولوژی نساجی بدون درز

مناسب برای استفاده روزمره

ایجاد احساس رضایت

دارای سایز بندی کامل

 

بهترین گن لاغری زنانه

به دلیل بسته بودن جعبه ها ارسال رنگ به صورت رندوم

این گن از زیر سینه تا نزدیکی زانو را پوشش داده و باعث خوش فرم شدن بدن شما میشود.

خرید گن لاغری تمام تنه زنانه

برای شستشوی اسلیم اند لیفت می توانیم از ماشین لباسشویی استفاده کنید
در طول روز هر اندازه که بخواهید میتوانید گن لاغری زنانه تمام قد را بپوشید
خرید اینترنتی گن لاغری زنانه را به شما پیشنهاد میکنیم

قیمت فقط: ۲۴۰۰۰ هزارتومان

 

 

برای خرید گن لاغری زنانه کلیک کنید

 




بیوگرافی مجتبی دربیدی
نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1396
بازدید : 1990
نویسنده : محمد

معرفی 3 خواننده پاپ ایرانی معروف که به از چندی پیش طرفداران قوی و با آهنگ شاد خیلی از جوان های ایرانی و شاید هم خارجی و کشور های همسایه را به خود جذب کردند . در پایان هر بیوگرافی لینک هایی رو برای دانلود فول آلبوم و تک آهنگ هاشون قرار دادیم که امیدوارم استفاده کنید .

 

01 - ندیم 

دانلود فول آلبوم ندیم

 

بیوگرافی ندیم عمرانی :
ندیم خواننده پاپ ایرانی که متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در قرچک تهران میباشد ، محل سکونت وی تهران است . او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ و غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست . ندیم عمرانی دو آلبوم توانست روانه بیرون کند ولی اکثر تک آهنگ هاش که هر ماه می آید بسیار زیبا هست به طوری که میتوان گفت بمب آهنگ ماه است . برای دانلود آهنگ ها و فول آلبوم های ندیم از لینک های زیر کمک بگیرید و کلیک کنید .

ندیم دو آلبوم  به نام های " اونی که گفته بود می مونه " و " غصه نخور "  بهمراه 52 تک اهنگ زیبا از خودش منتشر کرده

 

 

02 - امیر یگانه

دانلود فول آلبوم امیر یگانه

بیوگرافی مختصر از امیر یگانه خواننده
امیر یگانه خواننده و ترانه سرا سبک پاپ ، آهنگساز ایرانی است او متولد (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۶۲) . و تاکنون دو آلبوم به نام‌های بی تو تنهام و بی تابی را منتشر کرده است.

امیر یگانه در چهارم تیر ماه ۱۳۶۲ در یزد متولد شد . او چهارمین فرزند خانواده بود . موسیقی را از نوجوانی و همراه با ترانه‌ سرایی شروع کرد . او با نواختن سازهایی هم‌چون پیانو ، گیتار و سازدهنی آشنا است . امیر یگانه در زمینهٔ سرودن ترانه و آهنگ‌ساری نیز فعال است . برای دانلود آهنگ های امیر یگانه و فول آلبوم بر روی لینک های زیر کلیک کنید .

 

 

03 - ایمان فلاح

دانلود فول آلبوم ایمان فلاح

 

ایمان فلاح خواننده پاپ ایرانی متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در شهر محمود آباد استان مازندران می باشد . پس از گذراندن تحصیلات دوره متوسطه وارد دانشگاه شد و در مقطع کارشناسی رشته سخت افزار کامپیوتر دانشگاه شمال آمل تحصیلات خود را به پایان رسانید .

 

ایمان فلاح این خواننده مازنی ملی گویا از کودکی علاقه به موزیک و آهنگ داشته تا اینکه در سال ۱۳۸۳ با اولین آهنگ خود تحت عنوان ” آی زندگی” با تنظیم آهنگ محمد زارع وارد عرصه حرفه ای خوانندگی شد . در ادامه مسیرش در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ ، سه آهنگ جدید ” داری میری ” ، ” التماس ” و ” حالم ازت بهم می خوره ” را اجرا کرد . که ما در این مطلب دانلود فول البوم ایمان فلاح با لینک مستقیم رو قرار دادیم .

 

اولین آلبوم ایمان فلاح

اولین آلبوم در سال ۱۳۸۷ بنام ” فصل جدایی ” که ۹ ترک آهنگ داشت را ارائه کرد . او در ساخت این آلبوم با تنظیم هنرمندانی از جمله علیرضا طلیسچی ، امیر بهادر دهقان ، علی اکبر حسین پور و آنوئیل ملهم پور همکاری نموده است . که در این مطلب دانلود فول البوم ایمان فلاح در فایل زیپ با کیفیت ۳۲۰ رو میتونید دانلود کنید.

وی در سال ۱۳۹۰ با شرکت در مسابقات next Persian star توانست تا مرحله فینال صعود کند و نظر هنرمندان بسیاری را به خود جلب نماید .

 

بهترین اهنگ های ایمان فلاح

آهنگ های ” جان مار ” ، ” کیجا شمالی ” ، ” عاشقی چه زاره ” و ” دلبر ” ، سبک جدیدی را وارد عرصه موسیقی کرد تا جاییکه وی را بنیانگذار سبک پاپ مدرن فلک مازندرانی نامیدند . تمام کارهای شمالی ایمان فلاح با تنظیم، میکس و مسترینگ “حمید رشیدی” بوده است. ما در اینجا دانلود فول البوم ایمان فلاح شاد رو قرار دادیم و جداگانه میتونید دانلود کنید .

 

 

4 - مجتبی دربیدی

دانلود فول آلبوم مجتبی دربیدی

 

بیوگرافی مجتبی دربیدی

مجتبی دربیدی خواننده پاپ و آهنگ های شاد فارسی متولد ۱۷ مهر ماه ۱۳۶۸، مجرد، اهل و ساکن یزد ، لیسانس حسابداری از کودکی علاقه بسیار زیادی نسبت به موسیقی و همچنین ساز کیبورد داشتم و تقریبا از سن ۱۸ سالگی کارم رو شروع کردم .

 

ساز تخصصی که مجتبی دربیدی بیشتر تسلط دارد کیبورد میباشد . به همه سبکی علاقه دارم اما تصمیم گرفتم فعلا درسبک موزیک شاد فعالیت کنم و در حال حاضر علاوه بر خوانندگی در شعر و ملودی هم فعالیت خوبی دارم و امیدوارم کارهایی که به بازار ارائه دادم مورد پسند همه شده باشه. هدف اصلی من شاد کردن شما عزیزانه و همه تلاشم رو برای موفقیت بیشتر و بهتر میکنم .

 

 

منبع




بیوگرافی امین حبیبی بهمراه دانلود فول آلبوم
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1396
بازدید : 177
نویسنده : محمد

گلچین آهنگ های امین حبیبی + بیوگرافی

بیوگرافی امین حبیبی بهمراه دانلود فول آلبوم

زندگی نامه امین حبیبی + دانلود آهنگ های جدید امین حبیبی

 

 

 

امین حبیبی خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ فارسی زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۶۱ در اهواز و ساکن تهران است. او علاوه بر خوانندگی و آهنگ سازی بازیگر تئاتر نیز هست.فعالیت هنری خود را به طور حرفه ای از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.از نظر او زیباترین داشتهٔ انسان احساس اوست که باید در پی راهی زیبا برای بیان آن باشد.

 

ترانه های مورد علاقهٔ او پرواز در آتش و عروس هستند. با تمام این تفاسیر او هنوز تئاتر را ادامه می دهد و عاشقانه تئاتر را دوست می دارد و از آن به عنوان جایگاه بهترین خاطراتش یاد می کند .

 

امین حبیبی کارهای زیادی را به همراه دوستانش بر سر صحنه برده است که از جمله می توان به نمایش های ( دستهای آلوده ، آنتیگونه ، آن ستاره خواب چندم زمین است ، یک صندلی و … ) اشاره کرد . او هم اکنون عضو گروه تئاتر پرتره است که این گروه شرکت در چندین جشنواره بین المللی در کشور های مختلف را در پرونده کاری خود دارد .

 

لازم به ذکر است که امین حبیبی تمامی کارهای آلبوم هایش را اعم از : شعر ، آهنگ ، میکس و مسترینگ را خودش در استودیوی شخصی خود انجام می دهد.

دوستان و طرفدارن امین حبیبی میتوانند از لینک های زیر استفاده کنید :

 

01 - دانلود تک آهنگ های جدید اینجا کلیک کنند

02 - برای دانلود فول آلبوم های امین حبیبی اینجا کلیک کنند

03 - برای دانلود گلچین و بهترین آهنگ های امین حبیبی نیز اینجا کلیک کنند .

 

باتشکر




دانلود آهنگ خارجی شاد 2017 جدید
نوشته شده در جمعه 3 شهريور 1396
بازدید : 182
نویسنده : محمد

دانلود آهنگ خارجی شاد 2017 جدید

دانلود آهنگ جديد kamelia بنام amor

Download Ahang Jadid kamelia – amor

( آهنگ جدید ۹۶ با کيفيت ۳۲۰ و ۱۲۸)

آهنگ amor از kamelia کاملیا بنام امور

دانلود آهنگ amor از kamelia

 

01 - دانلود آهنگ amor از kamelia

02 -  دانلود آهنگ despacito

03 - دانلود آهنگ despacito justin bieber